Garantie
Ik doe mijn best om mijn producten in topconditie aan je te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek een melding hierover te maken bij mij. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.
Indien dit gebeurd, stuur dan een mailtje naar info@cindtycreative.nl en vermeld de volgende informatie:
- Ordernummer
- Reden van aanspraak op garantie
- Foto van het beschadigde product
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@cindtycreative.nl.. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.